CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Bloggen van wie?

Blogjes van Sabine Hoogkamer, een beginnende quiltster. De berichtjes op deze blog zal inhoudelijk gaan over quilten en mijn dagelijkse "uitdagingen" en avonturen ;-)
ECHTGENOTE van Erwin, MOEDER van een 4 jarige DOCHTER Emma, VERZORGSTER van HOND Spike, POES Ginny, KONIJN Huppel en een prachtige VOLIERE. Momenteel werkzoekende in de omgeving van Hillegom.

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat of een "volger" wilt worden. Maar hé.... alles vrijblijvend hoor.

zondag 22 januari 2012

Van alles en nog wat

Eh....waar zal ik beginnen....
'T is best een druk weekje geweest. Oh ja, Emma nam dinsdag een schoolvriendin mee naar huis om bij ons te lunchen. Tjonge jonge, ze hebben er 3 kwartier over gedaan en maar giechelen en ginnegappen, veel tijd om nog even te spelen was er dus niet.


Woensdagmiddag was er een poppentheater bij de bibliotheek, het stuk was gebaseerd op de winnende Prentenboek van het jaar 2012 "Mama kwijt". Was trouwens heel erg leuk!


'S Avonds had ik een informatie avond i.v.m. de nieuwbouw van Emma's school. Haar huidige school wordt afgebroken, om er vervolgens een nieuwe brede school neer te zetten. In de nieuwe situatie komt een kinderopvang en speciaalonderwijs én Emma's school, Openbareschool Hilmare. Was zeer interessant.

Donderdagochtend ben ik naar mijn werk gegaan om "afscheid" te nemen. Ik wilde deze periode in mijn leven "goed" afsluiten door de collega's waarmee ik heb gewerkt een handje te schudden. Verrast was ik toen er een mooie bos bloemen en een cadeaubon voor de juwelier aan mij werd overhandigd.


Ik was nog niet koud thuis en de doos met kleding voor Emma, voor de lente en zomer, kwam binnen. Lang leven H&M leuke en betaalbare kleding.


Na de lunch kwam mijn ex-collega Els even lang om een bakkie te doen en even bij te kletsen.
Zo lief, ook zij had een cadeautje voor mij meegenomen. Zal die 's avonds gezellig branden.

 

Als het goed is gaan we met alle ex-collega's, waarmee ik nauw heb samengewerkt de afgelopen 6 jaar, traditiegetrouw uit eten als er weer een collega uit dit groepje is vertrokken. En nu ben ik aan de beurt. Na Marianne, Bert, Carla, Marleen, Fred, Els. Erg gezellig, kijk er nu alweer naar uit.

Daarna heb ik Emma van school gehaald en direkt doorgegaan naar mijn schoonouders. Zij pasten elke donderdagmiddag op Emma. Mijn neefje Daan en nichtje Senna zijn er dan ook altijd. Emma mist dit wel, dus ben ik erheen gegaan. Kon ik meteen even wat uitlegen over de computer aan mijn schoonmoeder, die heel erg met haar tijd meegaat :-)

DH had nog een cadeautje voor me meegenomen, deze kwam hij tegen voor een leuk prijsje.
Lief van hem hé? Dat doet hij toch wel met enige regelmaat. Iets leuks voor mij meenemen.


Ik ben namelijk onwijs fan van dit soort Engelse kostum drama's. Lark Rise to Candleford, Downton Abby, Cranford, alle films van Jane Austen. G*E*W*E*L*D*I*G, hier kan ik zo van genieten. Ik zou hier mijn hele dag mee kunnen vullen, en wéér kijken of Mr. Darcy en Elizabeth Bennett elkaar dit keer ook weer vinden.

Verder heb ik de de layout van mijn blogje aangepast. Ik vond dat hij nog een beetje aangekleed moest worden. Wat vinden jullie ervan?

Vandaag hoop ik wat steekjes te zetten in blok 2 van mijn Antique Sampler Quilt.
En over 2 weken, jaaaaaaaaaaaaa dan ga ik met Carla en een paar andere quiltsters naar Vijfhuizen waar dan voor de 2de keer de Quiltbeurs wordt gehouden. Zo gaaf, als je tijd hebt, écht een aanrader om te gaan kijken.

Zo, fijne zondag. :-)))





1 reacties:

Carlos quilt place

Hey Sbien,

Je blog is echt leuk geworden, kun je mij mischien ook eens opweg helpen? Heb er inmiddels 3 in de lucht, maar ik snap er niets van!hi
en kan ze ook niet meer openen??? knap hé
Ik heb zo´n zin in Vijfhuizen, gaat helemaal goed komen.

groetjes Carla