CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Bloggen van wie?

Blogjes van Sabine Hoogkamer, een beginnende quiltster. De berichtjes op deze blog zal inhoudelijk gaan over quilten en mijn dagelijkse "uitdagingen" en avonturen ;-)
ECHTGENOTE van Erwin, MOEDER van een 4 jarige DOCHTER Emma, VERZORGSTER van HOND Spike, POES Ginny, KONIJN Huppel en een prachtige VOLIERE. Momenteel werkzoekende in de omgeving van Hillegom.

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat of een "volger" wilt worden. Maar hé.... alles vrijblijvend hoor.

woensdag 18 januari 2012

Moeder dochter moment...

Vanmorgen om 06.45;  "Mama, ben je al wakker?" zei Emma zacht fluisterend terwijl ze heel zachtjes met haar handje over mijn wang wreef. En nog een keer "Mama ben je al wakker?" maar nu kreeg ik een zachte kus om mijn wang.
Tuurlijk was ik al wakker, Erwin stond inmiddels onder de douche, maar wilde even genieten van dit lieve momentje. Daarna is ze nog even naast me komen liggen en werden we vergezeld door onze poes Ginny. Even keuvelen als vrouwen onder elkaar. Dit zijn van die momenten......... hier kan werkelijk NIETS tegenop, meer dan Goud waard.
Inmiddels is mevrouw op school, afwas gedaan, de stofzuiger door de kamer geslingerd en ga ik zo op weg om de boodschappen in huis te halen. Misschien dan nog effies 30 minuutjes om wat steekjes te zetten voor de Antique Sampler quilt. Om 11.45 Spike uitlaten en saampjes Emma weer ophalen.

Vanmiddag gaan we naar de bibliotheek i.v.m. de nationale voorleesweken. Dan wordt er voorgelezen met het vertelkastje uit het winnende Prentenboek van het jaar 2012 "Mama kwijt".

Een hele fijne dag nog.

0 reacties: