CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Bloggen van wie?

Blogjes van Sabine Hoogkamer, een beginnende quiltster. De berichtjes op deze blog zal inhoudelijk gaan over quilten en mijn dagelijkse "uitdagingen" en avonturen ;-)
ECHTGENOTE van Erwin, MOEDER van een 4 jarige DOCHTER Emma, VERZORGSTER van HOND Spike, POES Ginny, KONIJN Huppel en een prachtige VOLIERE. Momenteel werkzoekende in de omgeving van Hillegom.

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat of een "volger" wilt worden. Maar hé.... alles vrijblijvend hoor.

dinsdag 17 januari 2012

Genieten...!

Genieten jullie ook zo van het weer? Dit is toch heeeeeerlijk, gister lekker stukje wezen wandelen en dat ga ik vanmiddag weer doen, zolang het nog kan. Morgen regent het waarschijnlijk weer.

De verjaardag van DH afgelopen zaterdag was erg gezellig. Meneer is ook goed verwend.

Zondag heb ik eindelijk weer wat steekjes gezet. Blok 1 heb ik af van mijn Antique Sampler. Voorzichtig ook een begin gemaakt aan blok 2. Mijn handen jeuken, ik wil zoveel....





Nu heb ik weer een ander lief quiltje gezien. Bij Ellies Quiltplace. Hier worden zulke mooie en gezellig gekleurde stofjes gebruikt. Helemaal geweldig vind ik hem. Trouwens, sowieso een aanrader om even op haar site te snuffelen. Leuke verhaaltjes ook. :-)
Ik heb dan wel een heeeeeeeeele grote tuin, maar helaas hebben we hier geen geldboom ingezet.
Quilten is zo'n leuke hobby, maar geen goedkope.

Zo, nog even wat in huis rommelen. En dan mijn meisje weer van schoolhalen. Dit keer neemt zij een vriendinnetje mee om hier een boterhammetje te eten. GEZELLIG!!!!



4 reacties:

Ellie's Quiltplace

Ik kan me voorstellen dat je met plezier aan de Antique Sampler werkt. Wat wordt hij mooi!

Sabine Hoogkamer

Ja, het is erg leuk om aan de Antique Sampler te werken. Zoveel variatie in deze quilt. Dus snel zal ik me er niet mee vervelen.

Carlos quilt place

Hey Sbien!!

Wat schrijf je leuk, je doet me wel aan iemand denken haha
Maar ik ben je volger geworden hoor, verlies je niet uit het oog.
Gezellig de 5e naar Vijfhuizen kijk ernaar uit! Heerlijk he nu wat tijd om te quilten geniet ervan hoor, voor je het weet zit je weer achter een buro!
Groetjes Carla xx

Sabine Hoogkamer

Hey carla, dank je wel :-)))
Joepi, je bent mijn eerste volger!!!
Ik heb ook enorm veel zin in Vijfhuizen. Zal Goofy er ook zijn? Heb haar er niet over gehoord. Dottie is er wel; volgens mij neemt zij de vingerhoedjes van Goof mee om te showen op de beurs. Heb er zin aan.