CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Bloggen van wie?

Blogjes van Sabine Hoogkamer, een beginnende quiltster. De berichtjes op deze blog zal inhoudelijk gaan over quilten en mijn dagelijkse "uitdagingen" en avonturen ;-)
ECHTGENOTE van Erwin, MOEDER van een 4 jarige DOCHTER Emma, VERZORGSTER van HOND Spike, POES Ginny, KONIJN Huppel en een prachtige VOLIERE. Momenteel werkzoekende in de omgeving van Hillegom.

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat of een "volger" wilt worden. Maar hé.... alles vrijblijvend hoor.

vrijdag 13 januari 2012

Lekker dagje.

De boodschapjes voor het verjaardagsfeestje zijn al in huis gehaald, hebben we dat alvast weer achter de rug. Alleen de biertjes nog, maar dat mag DH zelf doen, hij is de kenner op dit gebied. ;-)

Onverwachts een rustig dagje, DD Emma heeft besloten dat ze bij een schoolvriendinnetje wilde eten en spelen. Nou ja, natuurlijk meid, spreidt die vleugels uit en vlieg......

Zal ze net zo vrij vliegen als mijn gevleugelde vrienden?


Deze schitterende witte pauwstaart duiven en tortelduiven komen meerdere malen per dag even kijken of het wat te eten valt. Vorig jaar had een koppeltje zich genesteld in de duiventil en hebben daar één jong groot gebracht. Ik heb ze daarna nooit meer gezien.
Dierenvrienden als wij zorgen er altijd voor dat er 20 kilo zakken met sierduivenvoer op voorraad staat. Tenminste zolang dat nog kan natuurlijk.



Zo ik ga weer aan de poetserdepoets, lijkt mijn hobby wel. NOT!

Tot de volgende keer.

0 reacties: