CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Bloggen van wie?

Blogjes van Sabine Hoogkamer, een beginnende quiltster. De berichtjes op deze blog zal inhoudelijk gaan over quilten en mijn dagelijkse "uitdagingen" en avonturen ;-)
ECHTGENOTE van Erwin, MOEDER van een 4 jarige DOCHTER Emma, VERZORGSTER van HOND Spike, POES Ginny, KONIJN Huppel en een prachtige VOLIERE. Momenteel werkzoekende in de omgeving van Hillegom.

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat of een "volger" wilt worden. Maar hé.... alles vrijblijvend hoor.

donderdag 12 januari 2012

Jammer!

Helaas, ik ben niet uitgenodigd voor een 2e gesprek. Sterker nog er komt geen 2e gesprek, er was een hele goede kandidaat die meerdere talen spreekt en veel ervaring heeft in een soort gelijke functie.
Ik heb gewoon pech dat er net zo'n goede kandidaat beschikbaar was. Wel willen ze mij graag in bestand houden omdat ik zo'n goede kandidaat was.
Ben ik teleurgesteld? Ja, best wel.
Het zou natuurlijk leuk zijn geweest om zo van de ene baan de andere baan in te rollen. Paar weekjes vrij en dan weer in de regelmaat van werken.
Niet dat ik me verveel hoor, absoluut niet, begin nu juist tijd te krijgen om allerlei dingen te doen en te leren/uitvogelen waar is voorheen geen tijd voor had.

En natuurlijk genieten van deze 4-jarige schoonheid! Is het geen plaatje?

2 reacties:

marion

balen, maar diegene zit je bij een volgende sollicitatie niet in de weg........

Sabine Hoogkamer

Hallo Marion,
daar heb je wel gelijk in. Nu hopen dat er snel weer een leuke vacature beschikbaar komt.