CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Bloggen van wie?

Blogjes van Sabine Hoogkamer, een beginnende quiltster. De berichtjes op deze blog zal inhoudelijk gaan over quilten en mijn dagelijkse "uitdagingen" en avonturen ;-)
ECHTGENOTE van Erwin, MOEDER van een 4 jarige DOCHTER Emma, VERZORGSTER van HOND Spike, POES Ginny, KONIJN Huppel en een prachtige VOLIERE. Momenteel werkzoekende in de omgeving van Hillegom.

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat of een "volger" wilt worden. Maar hé.... alles vrijblijvend hoor.

donderdag 12 januari 2012

Zomaar een dag.

De dag begon met flink wat hoofdpijn en om te voorkomen dat het zou overslaan naar migraine heb ik een flinke asperine ingenomen. Het was mijn eigen schuld, gister ben ik in slaap gevallen op de bank en waarschijnlijk raar met mij nek/hoofd gelegen. Maar het betekend wel dat ik vandaag dan maar voor straf heel rustig aan moet doen. ;-)
Eigenlijk heb ik heeeeeeeeeeeel veel te doen vandaag. Zoals achter een stofdoekje aanrennen, de stofzuiger door de tent heen slingeren, de ramen poetsen......
DH is as. zaterdag jarig, en ja dan moet het huis natuurlijk wel een beetje eh.. toonbaar zijn?
Zelfs een cadeautje is nog niet in huis gehaald. Maar ja, als je dit dan zo ziet liggen heb je toch ook geen zin meer om je waar dan ook druk over te maken?

Ik vind het ook heerlijk om weer nieuwe dingen te leren. Er moest een makkelijke manier zijn om foto's van mijn mobiel naar dit blog te zetten, zonder er weer snoertjes bij te halen enzo.
Het is me geluk, heel eenvoudig, via mobiel de foto delen met Picasa vervolgens de foto via Picasa in het blogbericht plaatsen. I-D-E-A-A-L. Bijkomend voordeel is ook nog dat de webalbums te delen zijn met bv. familieleden. Ja, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, ben wat dat betreft best lui. ;-)

Prioriteiten moeten gesteld worden maar mijn handen jeuken zo. Waarom? Omdat er nog wat leuke stofjes op mij liggen te wachten die graag onderhanden genomen willen worden.

Deze ligt ook nog op mij te wachten. Nog een paar steekjes en het eerste blok is af.


En met deze ben ik ook begonnen. Vond de stofjes zo ontzettend leuk en heb er zelf een soort eenvoudige logcabin van gemaakt, mijn eigen huisjesquilt. Wel grappig toch?


Ondertussen ben ik ook nog in afwachting of ik wordt uitgenodigd voor een 2e gesprek. Ohhhhh spannend hoor.
Zo lang genoeg uitgesteld waar ik allang mee had moeten beginnen.... sterker nog het had al klaar moeten zijn. Het Huishouden.

Doei.......

0 reacties: