CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Bloggen van wie?

Blogjes van Sabine Hoogkamer, een beginnende quiltster. De berichtjes op deze blog zal inhoudelijk gaan over quilten en mijn dagelijkse "uitdagingen" en avonturen ;-)
ECHTGENOTE van Erwin, MOEDER van een 4 jarige DOCHTER Emma, VERZORGSTER van HOND Spike, POES Ginny, KONIJN Huppel en een prachtige VOLIERE. Momenteel werkzoekende in de omgeving van Hillegom.

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat of een "volger" wilt worden. Maar hé.... alles vrijblijvend hoor.

woensdag 25 januari 2012

Freubelavond

Vanavond is het weer zover. Gezellig met mijn ex-collega's freubelen, (lees: kletsen, eten en drinken).

Ik heb het achtergrondstofje voor blok 2 voorbereid, dus die hoef ik vanavond alleen nog maar te naaien, en mijn mond doet de rest *LOL* .

Het is de reverse applique methode, dus de achtergrond stof ligt óp de voorgrondstof. Stukje voor stukje appliqueer ik de achtergrondstof op de voorgrondstof. Het zou eigenlijk met de needle turn methode moeten maar dat vind ik nog niet zo makkelijk. Dus de lijmstift is weer mijn grootste vriend hierbij :-p

En ik heb nu 3 volgers, wat leuk!!!!! Welkom Yvone en Ineke leuk dat jullie mijn blogjes willen lezen.




Ik ben zo'n pietje precies he. Recht moet bij mij ook écht recht zijn. Nee....niet 1 mm verschuiven want dan is het niet meer recht. De stofjes vond ik niet recht genoeg gesneden. Voordat ik begon met de achterkant stof heb ik eerst alles tot op de mm recht gesneden. Kijk, nu ben ik tevreden :-)

Fijne avond! :-)

0 reacties: