CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Bloggen van wie?

Blogjes van Sabine Hoogkamer, een beginnende quiltster. De berichtjes op deze blog zal inhoudelijk gaan over quilten en mijn dagelijkse "uitdagingen" en avonturen ;-)
ECHTGENOTE van Erwin, MOEDER van een 4 jarige DOCHTER Emma, VERZORGSTER van HOND Spike, POES Ginny, KONIJN Huppel en een prachtige VOLIERE. Momenteel werkzoekende in de omgeving van Hillegom.

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat of een "volger" wilt worden. Maar hé.... alles vrijblijvend hoor.

vrijdag 29 juli 2011

Oh ja, even voorstellen.... grin :-D

Dat huishouden van Jan Steen hé...? Zal ik je eens laten zien waarom?


Mijn grootste schatten!


Onze (mijn) bejaarde hond Spike!




Gezinspoes "Ginny"

Emma's konijn "Huppel"



Aanvliegende Witte Pauwstaartduiven


Onze voliere


Begrijp je het nu? Huishouden van Jan Steen. Naast het verzorgen van als dit "spul" en hun "spul" werk ik 3 dagen per week als showroomverkoper. En Áls ik tijd over heb, zet ik graag een paar steekjes op weg naar een mooie quilt.




Oh, en dit ben ik :-)


0 reacties: