CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Bloggen van wie?

Blogjes van Sabine Hoogkamer, een beginnende quiltster. De berichtjes op deze blog zal inhoudelijk gaan over quilten en mijn dagelijkse "uitdagingen" en avonturen ;-)
ECHTGENOTE van Erwin, MOEDER van een 4 jarige DOCHTER Emma, VERZORGSTER van HOND Spike, POES Ginny, KONIJN Huppel en een prachtige VOLIERE. Momenteel werkzoekende in de omgeving van Hillegom.

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat of een "volger" wilt worden. Maar hé.... alles vrijblijvend hoor.

vrijdag 8 juli 2011

Mijn projecten

Zo, mijn dochter heeft het schooljaar feestlijk afgesloten. Alle kinderen hadden een ballon die ze los mochten laten bij het aftellen. Ook heeft de school een nieuwe naam gekregen. De twee OBS van ons dorp worden samengevoegd tot één school én de school gaat zich opleiden tot het Dalton onderwijs. Spannend hoor.


Nu, het eerste quiltproject waarmee ik ongeveer 1,5 jaar mee ben begonnen:

Een miniquiltje, leuk hé?
Als snel kreeg ik de smaak te pakken en werd lid van de stofjesclub van http://www.quilterspalet.nl/.
Met de stofjes die ik hiervan ontving maakte ik een begin met klosjes.


Dit jaar ben ik samen met Carla naar de Quiltbeurs gewees in Vijfhuizen, echt helemaal GEWELDIG.
Daar ontmoette we ook HAAR IRL. We lezen beide al een heel tijdje haar weblog en ze maakt zulke mooie dingen. Ze is ook heeeeeerlijk eigenwijs door alle "quiltregels" aan haar laars te lappen. Kijk daar houden we van.
Ik heb mijn ogen uitgekeken, en een aardig duitje uitgegeven voor toch wel onmisbare quiltaccesoires; zoals lineaal, daglichtlamp, snijmat etc. Maar.... ik liep ook tegen 2 leuke miniquilts aan. Oa. Dresden Plate.

Mijn favoriet, die al aardig opschiet en waarschijnlijk de eerste is die ik daarwerkelijk afmaak, is het poppenquiltje van Bep.

Deze probeer ik tijdens mijn vakantie af te maken.

Vanaf augustus begin ik met een mooie BOM "The Antique Sampler" via Petra


Ik kan wel zeggen dat ik inmiddels een aardige collectie quiltspullen heb verzameld het afgelopen 1,5 jaar.
Want dat is niet waar je zo 1,2,3 bij stilstaat. Er is best veel voor nodig.




Till next.

0 reacties: