CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Bloggen van wie?

Blogjes van Sabine Hoogkamer, een beginnende quiltster. De berichtjes op deze blog zal inhoudelijk gaan over quilten en mijn dagelijkse "uitdagingen" en avonturen ;-)
ECHTGENOTE van Erwin, MOEDER van een 4 jarige DOCHTER Emma, VERZORGSTER van HOND Spike, POES Ginny, KONIJN Huppel en een prachtige VOLIERE. Momenteel werkzoekende in de omgeving van Hillegom.

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat of een "volger" wilt worden. Maar hé.... alles vrijblijvend hoor.

dinsdag 5 juli 2011

Het quilt-virus

Mijn ex-collega'tje Carla, kon altijd in kleuren en geuren vertellen met welk "project" ze nu weer was gestart.
Helemaal weg van stofjes, patroontjes en alles wat met quilten te maken heeft.

Ikzelf deed er nog helemaal niets met quilten en kon me heel moeilijk voorstellen dat iemand zó gek kan zijn op stofjes.
Stofjes..... wat kan je daar nou mee hebben?!!

Totdat ze voorbeelden begon mee te nemen en in de stille momenten af en toe wat steekjes ging zetten.
En ja hoor.... vanaf dat moment ben ook ík besmet met het quilt-virus.

Ze nam me mee naar het quiltwinkeltje www.samsaraquilting.nl bij mij in de buurt en heb daar mijn eerste patroontje gekocht, kant en klaar met stofjes.
Maar als je daar eenmaal mee begint......... en sindsdien ben ik ook zoooooo gek op allerlei lieve, leuke, grappige, kleurige, mooie stofjes. Ja, écht ik kan soms gewoon verliefd worden op een stofje, dan moét ik dát stofje HEBBEN.
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die niets met stofjes hebben.

Binnenkort volgen er een paar foto's.

0 reacties: