CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Bloggen van wie?

Blogjes van Sabine Hoogkamer, een beginnende quiltster. De berichtjes op deze blog zal inhoudelijk gaan over quilten en mijn dagelijkse "uitdagingen" en avonturen ;-)
ECHTGENOTE van Erwin, MOEDER van een 4 jarige DOCHTER Emma, VERZORGSTER van HOND Spike, POES Ginny, KONIJN Huppel en een prachtige VOLIERE. Momenteel werkzoekende in de omgeving van Hillegom.

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat of een "volger" wilt worden. Maar hé.... alles vrijblijvend hoor.

maandag 4 juli 2011

Bloggen........... ehhhhhhhh!?

Ja hoor, ben er ook voor gevallen.... een eigen Weblog.
Maar in hemelsnaam, waar moet je beginnen? Zoveel aanbod van gratis blog-sites.
Deze en web-log.nl kwam ik het meeste tegen, dus maak ik een begin met blogspot.com. Even kijken of deze gebruiksvriendelijk is.
Eigenlijk heb ik hier helemaal geen tijd voor; huishouden met man Erwin, dochter Emma, hond Spike, poes Ginny, konijn Huppel en een schitterende voliere, die ook allemaal mijn aandacht en zorg nodig hebben. Maar toch, ik ga het proberen.
Maar waar te beginnen? Nou, hier dus..............

Wordt vervolgd....................

0 reacties: