CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Bloggen van wie?

Blogjes van Sabine Hoogkamer, een beginnende quiltster. De berichtjes op deze blog zal inhoudelijk gaan over quilten en mijn dagelijkse "uitdagingen" en avonturen ;-)
ECHTGENOTE van Erwin, MOEDER van een 4 jarige DOCHTER Emma, VERZORGSTER van HOND Spike, POES Ginny, KONIJN Huppel en een prachtige VOLIERE. Momenteel werkzoekende in de omgeving van Hillegom.

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat of een "volger" wilt worden. Maar hé.... alles vrijblijvend hoor.

dinsdag 6 december 2011

Ontslag....

6 december 2011

Had ik maar iets leuks te melden vandaag!!!

Helaas, vandaag is mij medegedeeld dat mijn ontslag is aangezegd. Het bedrijf gaat mijn werkzaamheden herpositoneren en daarbij ben ik boventallig verklaard. :-(
Echt balen want we hebben de centjes hard nodig om elke maand weer rond te kunnen komen, dat is nog mijn grootste zorg.

Er is één voordeel....... misschien heb ik binnenkort meer te melden over sollicitatiegespreken en de spanning die daar bij komt kijken.
En als ik nog geen ander werk heb voordat ik écht thuis kom te zitten, heb ik waarschijnlijk wat meer tijd om te quilten, iets wat ik erg graag wil doen maar waar de tijd gewoon voor ontbreekt.
Daarnaast geeft dit mij ook de gelegenheid om een nieuwe uitdaging aan te gaan, weer even wat anders.

Toch ook wel jammer. Heb er heel erg mijn best voor gedaan om goed te kunnen functioneren in mijn huidige functie. En alle kennis die ik heb opgedaan lijkt nu voor niets. Zo zonde!!!

0 reacties: